Estiu 2026 per Adolescents – Crea la teva pròpia pel·lícula de superherois MARVEL

10/04/2026

Categories: Casal, Teens|By |

🎬 Llums, càmera i ACCIÓ: Converteix-te en el proper director (o superheroi) de Marvel! ⚡ Teniu un futur cineasta a casa que somia amb l’univers de The Avengers, Spider-Man o Doctor Strange? El Movie Casal és l’espai ideal per a alumnes d’ESO (de 1r a 4t) que vulguin viure l’experiència real de crear cinema, aquest [...]

🎬 Llums, càmera i ACCIÓ: Converteix-te en el proper director (o superheroi) de Marvel!

Teniu un futur cineasta a casa que somia amb l’univers de The Avengers, Spider-Man o Doctor Strange? El Movie Casal és l’espai ideal per a alumnes d’ESO (de 1r a 4t) que vulguin viure l’experiència real de crear cinema, aquest any amb una missió molt especial: salvar el multivers de la pantalla gran!

Inspirant-nos en les millors pel·lícules de Marvel, els joves aprendran com es crea una saga de superherois des de zero per a, després, crear els seus propis personatges, poders i històries originals.

No és només un casal, és un estudi de producció complet on els joves prenen el control absolut: des de la pluja d’idees d’un nou guió èpic i la redacció d’escenes d’acció, fins a l’assaig, el rodatge i el muntatge final amb efectes digitals.

🌟 Com treballem la nostra «Saga»?

  • Equips de superherois: Treballem en equips reduïts de 3 o 4 persones, agrupats per edats (12-14 i 15-17 anys). Fomentem la col·laboració i el dinamisme, ja que els grups canvien durant la setmana.

  • Rols rotatoris: Aquí tothom experimenta tots els rols. Un moment estàs dirigint darrere de l’objectiu i al següent ets el protagonista davant de la càmera amb els teus superpoders!

  • Immersió total en anglès (100% English): Tot el procés es viu en anglès, permetent que els alumnes guanyin fluïdesa i vocabulari tècnic del món del cinema de manera natural mentre creen el seu propi projecte audiovisual. 🎞️✨

Dates: Del 29 de juny al 31 de juliol

⏱️ El dia a dia al plató (Horari)

La nostra jornada està dissenyada per simular el ritme d’una productora de Hollywood de veritat:

  • 09:00h – Brainstorming i Planificació: Engeguem el dia amb jocs temàtics per trencar el gel i activar la ment. És el moment de generar idees de superherois, redactar guions i organitzar les tasques en equip.

  • 11:00h – Break: Sortim a la plaça per esmorzar, agafar aire fresc i recarregar piles.

  • 11:30h – Producció i Muntatge: El moment de l’acció! Actuem, gravem i ens coordinem per completar les escenes del dia. Els equips s’encarreguen de tot el procés, inclosa l’edició digital i els «efectes especials».

  • 13:00h – Premiere i Debat: Ens convertim en espectadors. Visualitzem les creacions del dia, compartim crítiques constructives i debatem sobre els resultats.

  • 13:30h – Chill out & Games: Tanquem la jornada amb jocs i activitats lúdiques fins a les 14:00h.

(Nota: L’ordre i les activitats poden adaptar-se segons les necessitats de cada projecte per garantir que el resultat final sigui de cine!) 🎬🍿

📝 Detalls Pràctics i Preus

  • SETMANA 1: Oferim aquest casal només durant la primera setmana de juliol. Del 29 de juny al 3 de juliol.
  • Horaris: De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h

  • Preus: 150,00 € / setmana (30 € / dia).

Descomptes disponibles (no acumulables):

  • 10% a partir del segon membre de la família.

  • 10% al reservar 4 setmanes o més

    Ja podeu reservar la vostra plaça en aquest enllaç.

Fes una ullada al nostre casal per a nens amb moltes activitats dinàmiques com manualitats i cuina… enllaç.

Dee Bhoolabhai

Directora